logo400

Is jouw domeinnaam nog vrij?

E-mail komt niet in uw mailbox aan

Enige mogelijke oorzaken worden hier besproken:

Uw e-mailbox is vol.
Wanneer uw mailbox te vol is zal deze op een gegeven moment geen post meer accepteren. In uw beheerpaneel is te zien hoeveel MB´s elk van uw e-mail boxen in gebruik heeft.

Oplossingen:

1. Klik bij de instellingen van uw e-mail account in Outlook of Outlook Express op de knop geavanceerd, ga vervolgens naar de optie: "berichten op de server laten staan gedurende ..x.. dagen". Indien u deze optie uitzet en daarna opnieuw uw e-mail probeert op te halen zullen alle oude berichten van de server verwijderd worden.

2. Als dat niet helpt of wanneer u regelmatig Webmail gebruikt, dan dient u in te loggen op Webmail, waar u eventueel handmatig berichten uit uw mailbox kunt verwijderen. Gebruikers van Webmail dienen er goed op te letten dat de mappen SENT items, DRAFTS en VERWIJDERDE items in de e-mailbox niet vol zitten. Eventueel kan het gebruik van deze mappen in uw mailbox uitgezet worden in Webmail als u gaat naar: Opties > Mapvoorkeuren.


Uw domeinnaam is nog niet actief.
Indien het een nieuwe domeinnaam betreft kan het 3 tot 5 werkdagen duren voordat uw internetprovider haar DNS records ververst heeft en het zichtbaar is dat uw site bestaat. Het kan daarom ook voorkomen dat vanaf de ene locatie de site wel zichtbaar is en vanaf een andere locatie / computer nog niet. U moet dan nog even geduld hebben.

Het afzender-adres klopt niet.


** In Outlook kunt u bij "reply to" en bij "reply adres" een afzender- en een 'reply to' e-mail adres invullen, dan ziet de ontvanger dat adres als afzender e-mail adres. Indien u meerdere e-mail accounts ingesteld heeft in Outlook, let u er dan wel op welk afzender e-mail adres u selecteert