logo400

Is jouw domeinnaam nog vrij?

Ik heb een herinnering ontvangen. Ik heb echter wel betaald, hoe kan dat?

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Waarschijnlijk heeft de herinnering de betaling gekruist. U heeft dus wel opdracht gegeven tot de betaling alleen is deze nog niet binnen op het moment dat wij de herinnering hebben verstuurd. U kunt de herinnering negeren en u zult in dit geval ook geen volgende herinneringen meer ontvangen.

Een andere oorzaak kan zijn dat de betaling wel bij ons is binnengekomen maar niet duidelijk is dat het een betaling voor uw order betreft. Aangezien niet bekend is voor welke order de desbetreffende betaling bedoeld is, blijft de order als niet betaald in onze administratie staan. Stuur in dat geval de gegevens van de betaling; datum, rekeningnummer en de tenaamstelling van de rekening die gebruikt is naar administratie@ccchosting.nl.

De administratie gaat na ontvangst van uw gegevens de betaling opzoeken en u krijgt bericht zodra deze gevonden is.

Met vragen over herinneringen mailt u ook met administratie@ccchosting.nl.